Sunday 18 December 2011

Full Speed Pro Boost 3.3



Jom Lajukan Internet dan Browser Anda!


Saya ingin kongsi dengan semua orang..dengannya, semua browser seperti Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari, Opera, pasti akan laju! Tips melajukan internet kali ini adalah dengan menggunakan perisian yang dinamakan sebagaiVersis Full Speed Boost..

Apa yang pasti, anda tidak perlu fikirkan apa-apa lagi..anda hanya perlu apply sahaja setting yang anda inginkan dan, wal-lah! Internet anda sudahpun berkelajuan tinggi!
Sistem Operasi Windows anda sudahpun menetapkan setting yang tidak optimal untuk kesemua setting internet. jadi dengan perisian ini, anda akan dapat rasakan bezanya yang jelas ketara selepas menggunakannya. Hanya klik pada mana-mana kelajuan yang anda mahukan dan kemudian restart PC anda..siap! walaupun hanya 2 jenis browser sahaja yang diberikan untuk anda uji, tetapi ia merangkumi semua browser yang anda gunakan..tidak kiralah browser apapun, yang pasti perisian ini sangat-sangat membantu!

Hac menyarankan anda mencuba browser LunascapeSRWare IronGoogle Chrome, dan juga Mozilla Firefox untuk merasai kelajuannya!

Buat masa ini, hanya versi 3.3 yang dapat berikan (versi terkini buat masa ini ialah 3.6)..sekiranya dah dapat yang terkini, pasti akan update!
Silalah mencuba dan rasakan perbezaan kelajuan internet anda sekarang!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers