Wednesday 1 February 2012

E-book : Permata yang hilang



Assalamualaikum....
Ehem2.. kepak2.. kebum2... kepak... kebabooooo... heheheh sedara sedari yang belum kawin n dah kawin sekalian.. korang terfikir tak korang nie dah cukup ilmu ke tentang permainan malam bersama pasangan korang??? hehehe aku ase korang kene kaji lagi betul ke yang korang buat pada isteri/suami korang.... jadi.. kat sini aku nak share ilmu batin kat korang... hehehe ... rasenya korang mesti penah dengar buku PERMATA YANG HILANG betul tak...?? ha koarang dah tak yah beli dah buku tue... skang nie aku bagi free je kat korang... nak beli dalam anggaran RM 50 asenye.. tapi lau korang nak puas ati korang beli la buku yang ori ye.. mungkin tak best nak baca dalam pc... heheh ok la kat sini aku share kat korang buku tue korang baca la banyak petua dan skill ehem2.. erkk~~ download sini ye.. 

SEMOGA SETIAP MALAM BERSAMA ISTERI/SUAMI SEPERTI MALAM PERTAMA
(mcm penah dengar je ayat tu)

YANG BARU NAK KAWIN AMAT BERGUNA E-BOOK NIE.. 


ENJOY~~


download link



password  
bro-uder




12 comments:

  1. mana passwordnye, kena register tinypate? itu senang tapi tiada paypal account

    ReplyDelete
  2. x yah register.. kat situ ada dia punya pass.. ce tgk betul2 :) kalau x jumpa jugak bgtau kay

    ReplyDelete
  3. Bro pasword dia xdak pon... Hntr kt email aku pleasee... Budak_ranting30@yahoo.com... Pleasseee bro..

    ReplyDelete
  4. email me the password. has_aszwani@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. pass = bro-uder

      Delete
    2. try download tp xboleh email to me pls
      kamalshah.umar@gmail.com

      Delete
  5. Terima kasih admin.. sangat membantu..:)

    ReplyDelete
  6. Ya baik satu ilmu yang penting bagi pengatin

    ReplyDelete
  7. ajar sikit,,,noob giler aku ni....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers