Wednesday 28 December 2011

UltraSurf @ UltraVPN: Sembunyi IP Address Dan Melayari Internet Tanpa Sempadan Serta "Anonymously"



Penerangan Mengenai UltraSurf @ UltraVPN :-


Pernahkah ketika anda mahu melayari internet seperti Youtube, Facebook, Mediafire, dan Megaupload, tetapi disekat??? Misalnya ketika anda melayari di Cyber Cafe, UniversitiKolej, SekolahPejabat Kerajaan dan seumpama dengannya. Jangan risau kerana kami menjumpai penyelesaiannya. Anda boleh cuba menggunakan UltraSurf @ UltraVPN . UltraSurf @ UltraVPN  adalah aplikasi yang percuma.






Spefikasi Mengenai UltraSurf @ UltraVPN :-

> Privasi : Melindungi privasi talian anda dengan melayari "anonymously". UltraSurf @ UltraVPN menyembunyikan IP Address, memadamkanHistory,Cookies dan banyak lagi sesudah melayari internet.

> Sekuriti : Tahap enkripsi yang tinggi dan data yang benar-benar telus untuk melayari laman web dengan selamat.

> Kebebasan : Melepasi Firewall untuk melayari internet secara bebas tanpa sempadan

Mudah Digunakan : UltraSurf @ UltraVPN  mudah digunakan. tidak perlu install. UltraSurf @ UltraVPN juga merupakan Portable Tool.

Kelajuan : Melayari internet dengan laju

Masalah Mengenai UltraSurf @ UltraVPN :-





Cuma ada sedikit masalah yang melanda UltraSurf @ UltraVPN, iaitu UltraSurf @ UltraVPN  telah di pack Software daripada THEMIDA.Menurut  laman web pembangun Software ini, THEMIDA digunakan untuk re-pack sesuatu Software supaya ianya dijadikan lebih selamat(SECURE). Ironinya, ia telah digunakan secara meluas oleh penulis-penulis virus. Dengan ini, kebanyankan Antivirus Vendors telah mengkategorikan UltraSurf @ UltraVPN  sebagai Virus Definition iaitu " A Variant Of Win32/Packed. Themida Potentially Unwanted Application ".

Oleh itu, anda harus benar-benar faham! UltraSurf @ UltraVPN  adalah Unwanted Application dan bukannya VIRUS. Hal ini bermaknaAntivirus telah melabelkannya sebagai aplikasi yang berkemungkinan membawa bersama Script Virus, RootKist, Backdoor dan seumpama dengannya. Adalah amat sukar untuk menentukan ianya adalah virus atau tidak. Hal ini kerana ia telah di pack dengan Software yang berteknologi tinggi. Oleh sebab itulah antivirus telah melabelkannya sebagai Unwanted Application. Oleh hal demikian, jika anda mahu menggunakan sesuatu Software atau aplikasi yang dilabelkan sebagai tidak selamat, anda perlu mengkaji dengan terperinci dahulu, sama ada ia selamat digunakan atau tidak.



download link mediafire



download from web ultrasurf


sumber dari: 0101virushackerz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers